۲۰ برند با ارزش دنیا در سال ۲۰۱۹

برند ها روز به روز بر ارزش خود می افزایند و همواره در پی این هستند تا با ایجاد تغییراتی خود را با تغییرات جامعه و فناوری و زمان وقف دهند . بنابراین استراتژی هایی را برای خود در نظر می گیرند و برای دستیبابی به اهداف خود تلاش می نمایند. رقابت رد بین برندها ادامه دارد گرچه که ممکن این است این رقابت ها رنگ همکاری نیز به خود بگیرد . در جدول زیر ۲۰ برند با ارزش دنیا بر اساس ارزش برند ردیف شده اند که می توانید میزان رشد آن ها را مشاهده نمایید.

همانطور که ملاحظه می شود از میان ۲۰ برند برتر ۷ برند  در حوزه فناوری، ۴ برند در حوزه خدمات کسب و کار و ۳ برند در حوزه خودرو در حال فعالیت هستند.

۲۰ برند با ارزش دنیا در سال ۲۰۱۹ به نقل از اینتربرند به شرح زیر می باشد:

رتبه نام برند ارزش سهام ( میلیون دلار) میزان رشد (درصد) بخش
۱ اپل ۲۳۴,۲۴۱ ۹+ فناوری
۲ گوگل ۱۶۷,۷۱۳ ۸+ فناوری
۳ آمازون ۱۲۵,۲۶۳ ۲۴+ فناوری
۴ مایکروسافت ۱۰۸,۸۴۷ ۱۷+ فناوری
۵ کوکاکولا ۶۳,۳۶۵ ۴+ نوشیدنی
۶ سامسونگ ۶۱,۰۹۸ ۲+ فناوری
۷ تویوتا ۵۶,۲۴۶ ۵+ خودروسازی
۸ بنز ۵۰,۸۳۲ ۴+ خودروسازی
۹ مک دونالد ۴۵,۳۶۲ ۱۱+ رستوران
۱۰ دیزنی ۴۴,۳۵۲ ۱+ چندرسانه ای
۱۱ بی ام و ۴۱,۴۴۰ ۱+ خودروسازی
۱۲ آی بی ام ۴۰,۳۸۱ آ۶- خدمات کسب و کار
۱۳ اینتل ۴۰,۱۹۷ ۷- فناوری
۱۴ فیسبوک ۳۹,۸۵۷ ۱۲- فناوری
۱۵ سیسکو ۳۵,۵۵۹ ۳+ خدمات کسب و کار
۱۶ نایکی ۳۲,۳۷۶ ۷+ ورزشی
۱۷ Louis Vuitton ۳۲,۲۲۳ ۱۴+ لوکس
۱۸ اوراکل ۲۶,۲۸۸ ۱+ خدمات کسب و کار
۱۹ GE ۲۵,۵۶۶ ۲۲- متنوع
۲۰ سپ SAP ۲۵,۰۹۲ ۱۰+ خدمات کسب و کار

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *