چه برندهایی بالاترین رشد را داشته اند؟

اعم از خدمات مالی و فناوری، گرفته تا اتومبیل و نوشیدنی ، برندهای برتر در حال رشد زیر مجموعه های متنوعی از اقتصاد جهانی هستند که نه تنها از طریق ارائه محصول قوی ، بلکه تعهد عمیقی به برند ایجاد می کنند. این شرکت ها به طور مداوم عدالت در مارک های خود ایجاد کرده اند و از آنها به عنوان دارایی ارزش سرمایه گذاری استفاده می کنند این برندها با سابقه ساخت حرکات نمادین، پاداش هایی را در نظر میگیرند که باعث تغییر انتظارات مشتری می شود.

برترین مارک های در حال رشد امسال دچار افت قابل توجهی در ارزش نام تجاری شده اند، برندهای دارای رشد بالا هر سال حداقل ۱۸٪ از رشد سال را به خود اختصاص می دهند. البته ، هر مارک داستان منحصر به فرد و هیجان انگیز خود را برای گفتن دارد ، نکته ای که به شیوه های جالب جدید این کسب و کارها در حال تحقق پتانسیل برند خود است. در ابعاد قدرت برند ، این مارک ها نسبت به مجموعه رقابتی خود بسیار بهتر عمل کرده اند و میانگین ۸ درصد بالاتر از سایر مارک ها هستند. یکی از ابعاد این گروه از سریعترین جابجایی های امسال ، ارتباط ، توانایی آنها برای ماندن در خط مقدم تغییر سریع انتظارات مشتری در صنایع مربوطه است.

عزم آنها برای شناسایی نیازهای نوظهور مشتریان ، رشد بی نظیر و رضایت مشتری را تضمین کرده و منجر به نتایج چشمگیر مالی می شود. این مارک ها نمایانگر پنجره های روشنگری هستند که شرکت ها می توانند در جهت ارتقاء برندهای خود در ایجاد مشاغل خود ، از آنها برای شکل دادن به فرهنگ ، تجربیات ، محصولات و خدمات استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *