برندهای جدید در میان ۱۰۰ برند برتر ۲۰۱۹

حتی با وجود اینکه بهترین مارک های جهانی ۲۰۱۹ در سال جاری که مارک های مختلف در رتبه بندی رشد چشمگیر و ارزشمندی را تجربه کرده اند ، چند مارک تجاری جدید و سرسخت راه خود را پشت سر گذاشتند. با اینکه  ۱۰۰مین مارک تجاری این جدول یعنی برندی که رتبه ۱۰۰ رتبه بندی بهترین برند سال ۲۰۱۹  را کسب کرده است، ۴٫۷ میلیارد دلار ارزش ندارد اما بدست آوردن آن در لیست ، دستاوردی ناچیز نیست. ۲۶ برند حیرت انگیز امسال شاهد رشد ارزش دو رقمی برند بودند ، اما با این وجود کم کاری مانع از تبدیل شدن این سه مارک جدید در بخش های فناوری ، رسانه و الکترونیک در ورود به شرکت های جدید در رده بندی بهترین مارک های جهانی ۲۰۱۹ شد. سه برند Dell، , Uber  و لینکدین توانستند وارد ۱۰۰ برند برتر جهانی در سال ۲۰۱۹ از لحاظ ارزش شوند.

Dell  : راه اندازی مجدد در بورس اوراق بهادار  و پس از یک دوره تحول در مالکیت خصوصی ، دل را به جدول برگرداند. با داستانی منحصر به فرد که به عزم آنها برای تغییر مکان و پالایش گزاره برند و مبانی مالی آن صحبت می کند، دل با تمام قدم های صعود کرده و تا رتبه ۶۳ در رده بندی قرار گرفته است. در فاصله پنج ساله Dell به عنوان بهترین برند جهانی ، این شرکت در شایستگی های اصلی خود دو برابر شده و با عملکرد قوی سه ماهه در انتهای دیگر قرار گرفته است، با رشد درآمد در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ که ۱۵٪ مشخص شده است.

لینکدین: بعد از گذشت تنها یک سال از واجد شرایط بودن (با صورت مالی جدا از مادر مایکروسافت) ، روی میز می رود و بهترین مارک های جهانی امسال را به خود اختصاص می دهد. با تشکر از ظهور شهاب سنگ گونه، یکی از سیستم عامل های فعال رسانه های اجتماعی جهان ، جای تعجب نیست که LinkedIn یکی از ابزارهای برتر در جعبه ابزار حرفه ای است. با پرداختن به یک بخش مربوطه با یک مأموریت کاملاً مشخص و بازگرداندن قوی که بر تمرکز و تنوع تمرکز دارد ، خوشحال می شویم که LinkedIn را به عنوان یک شرکت کننده جدید در بهترین مارک های جهانی مشاهده می کنیم.

:Uber پس از عرضه اولیه سهام اخیر و بسیار پیش بینی شده خود ، به رده های با ارزش ترین مارک های جهانی جهان می پیوندد. با نگاهی شفاف در شرکت و وعده و تجدید هویت برند و تجدید نظر، Uber با پیشگام در ایجاد بخش مشترک غالب و ادامه نوآوری برند خود در اقتصاد، همچنان به عنوان یک گروه اصلی در رده خود قرار دارد. اتحاد و انعطاف پذیری بین تدارکات، فناوری و حمل و نقل، اوبر  به تعداد بیشماری مشاغل از جمله تحویل غذا ، کامیون سازی ، اتومبیل های خودمختار ، هلیکوپتر و حمل و نقل گسترش یافته است. با توجه به سرمایه گذاری های اخیر در شرق، پیش بینی ها برای این برند آینده روشن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *